View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ok det er jo et godt utgangspunkt. Klarer du også å tenke litt langsiktig? Du har fått mange gode råd i tråden, men felles for dem er at det krever innsats over tid før det betaler seg.

Du har dårlig råd nå, så om du fyller dine ledige tid med å skaffe deg skikkelig skills på et bestemt område si over det neste året/halvannet så vil du lett ha muligheten til å dra inn gode penger frem i tid hjemmefra.

Den harde virkeligheten er vel at det finnes ingen gode råd som gir deg gode penger umiddelbart. Bortsett fra sex eller droger naturligvis

Men om du klarer å ha litt perspektiv og se ting langsiktig så vil masse positivt skje de neste årene. Bruk det faktum at du er alene om omsorgen for et barn som motivator. Det er helt utrolig hvor mye krefter vi har når bare motivasjonen er den riktige. Feks læring av koding vil gå som en lek når du bare husker på hvorfor du står i den kampen selv om du er sliten etter full dags jobb og barnestell. Dette vil være noe du gjør både for deg selv og for ditt barn slik at dere får det bedre fremover.

Lykke til. Du finner nok ut av det.
Vis hele sitatet...
Lurt - takk for råd og veiledning, jeg skal sjekke opp dette mer seriøst - jeg mener bestemt jeg har ett ganske sterkt hode som løser ting raskt, så ny lærdom skal ikke være noe problem