View Single Post
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Etter årevis med lurking på freak og andre nettsteder der man kan diskutere rusmidler har jeg merket meg at det finnes en del svært informative bøker som omhandler temaet. Samtidig har jeg innsett at det jeg leser setter seg mye bedre når jeg leser en bok enn om jeg leser på en skjerm og jeg har den siste tiden prøvd å finne noen gode informative bøker som omhandler psykedeliske stoffer og planter.

Her har jeg støtt på et lite problem. Det har seg nemlig slik at denne sjangeren har veldig mange bøker som omhandler hvordan et stoff åpner en link til det ytre kosmos,andre dimensjoner og andre merkverdige ting. Siden jeg er mer interessert i de historiske og informative aspektene sliter jeg litt med å finne frem i denne jungelen.
Vis hele sitatet...
How to Change Your Mind av Michael Pollan tar for seg historien til psykedelika, forskning og politikk og han forteller også om sine egne opplevelser. Utrolig grundig, velskrevet, informativ og underholdende bok. Han intervjuer mange av dem som var involvert i forskningen på på 50- og 60-tallet.

Ser forresten når jeg siterer innlegget ditt at den html-koden for den siste emojien din er ": bergenser :"
Sist endret av seinflopp; 10. desember 2020 kl. 11:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.