View Single Post
jaG
Produktutvikler
588
Sitat av Scr0tum
Faen til utbrukt og sliten dame har jeg aldri sett før... Hun danser ikke! HUN DISSER! for faen...
Vis hele sitatet...
Hu disser ikke. Og hu ser ikke utbrukt og sliten ut. Mulig hun oppførte seg sliten på scenen, men hun ser langt ifra stygg ut på det bildet som du linket til. Og hvis du syns det, så har du enorme krav på utsende til kvinner.

Er du kjendis er standaren meget høy når det gjelder utsende. Men etter "normale" standarer så er ikke Britney direkte stygg. Og husk, vis en papparazzi tar en rekke med stygge bilder av en person, så finner han selvfølgelig det styggeste bildet og sender det videre. Sier ikke at alle bildene som blir tatt av henne er uheldige snapshots, men at hun er ikke er så fryktelig stygg ifølge "normale" standarer. Nå har det seg slik at "normale" standarer er blitt ganske høye gjennom tidene, og hun henger ganske midt på treet.

Og når det gjelder dansingen og videoen generelt, blir jeg litt matt. Dama er ikke stø, hvem vet hva hun har gjort/tatt før showet. Og nervene før et comeback-show etter at du har vært inne på avrusning x-antall ganger, er nok ganske store.

Sitter ikke å skriker LEAVE BRITNEY ALONE, men dama er ikke stygg. Detta er stygt.


Sitat av margido
Noen som finner tak i videoklippet? Det er tatt bort fra youtube...
Vis hele sitatet...
Hadde du lest hele tråden, hadde du sett at jeg la ut et ikke-youtube klipp som du kan se på. Tenk deg skikkelig om før du poster.
Sist endret av jaG; 11. september 2007 kl. 23:06.