View Single Post
Uten noe sammenlikningsgrunnlag, tipper jeg det var langt under 300ug. Visuelt skjedde det ikke så ekstremt mye, annet enn at ting bølget litt og fikk en litt "matt" kvalitet. Så en del mønstre og rare figurer og strukturer med lukkede øyne, men slet med å holde fast ved noe lenge om gangen. Lå for det meste med hodetelefoner og lukkede øyne og kjente på mange vonde følelser, men helt uten frykt. Jeg ble såpass modig at jeg satte på black metal og bare omfavnet mørket. Det var ganske deilig å leve seg helt inn i Burzum og Taake og føle meg som en dyrisk, maskulin, sinnsyk badass.

Sto også i lange perioder og stirret i speilet. På peaken så jeg av og til ut som et dyr, nesten som en løve. Gjorde også sykt mange støgge grimaser. Naila Bob fra Twin Peaks-looken. Ble ikke skremt. Kanskje det hjalp meg litt på vei til å akseptere alle sider av meg selv?

Jeg var litt skuffet over effektene på tenkingen min. Fikk ikke noe særlig innsikt eller annet perspektiv på problemene mine. Følte meg som mitt vanlige selv stort sett, og ganske negativ. Vil gjerne prøve en høyere dose neste gang i håp om å pløye dypere.

Er det mulig for erfarne folk å gjette på dosen min utifra det jeg beskriver, eller er det for individuelt? Lurer på om jeg skal ta 2 sukkerbiter neste gang. Hvis jeg tok 150 nå, hvor stor forskjell er det på det og 300?