View Single Post
For en utrolig artig tråd. Morsomt å se hvor mange som nevner ting som faktisk er lovlig. Har selv aldri røykt, men har i de siste årene funnet masse annet og ha det gøy med. Som anses som ikke lovlige av samfunnet. Anser meg selv som veldig disiplinert når det kommer til avhengighet. Har aldri følt at jeg MÅ ha noe. Hadde et veldig hard breakup med min kjære for et halvt år siden og fikk utskrevet "sterk" valium 25 5mg piller. Og har faktisk enda igjen mange. De har vært helt fantastiske å ha når jeg får mørke tanker, panikk og ikke får sove. Tar en, blir rolig glømmer den roserøde fortiden og får igjen sove. Fikk en kompis til å flytte inn hos meg og det har vært fantastisk hjelp både mot ensomhet og økonomi. Og han snuser, og har begynt med det selv også i liten grad. Kanskje en, annen hver dag. Og det gir en fantastisk men veldig kortvarig rus. Og vil vel si at det er det nærmeste jeg har kommet til avhengighet som jeg har merket. Og det etter å prøvd både, cola, mdma, lsd, amf, meth, xanx, blåvalium og så å si alt mulig annet. Gud vi er så forskjellige alle sammen. Og jeg elsker det! Så vær forsiktige folkens. Er så enormt stolt av dere som klarer å kutte ut noe som dere er avhengig av. Står enormt stor respekt av det!!! Har dere sett serien Mom? Hun viser hvor vanskelig det faktisk er å holde seg unna alkohol når du er alkoholliker. Respekt! Selv er jeg lite fan av alkohol, får alltid så jævlig bakrus, selv etter bare noen få øl. Er vel også en grunn til at jeg heller tar meg en amf. stripe før jeg drar på fest selv om det er svært sjelden jeg drar på fest. Sikkert 2-3 mnd siden sist.
Sist endret av Snicker; 18. mai 2015 kl. 15:24.