View Single Post
Som de fleste vet er det alkohol, benzo og opiater som har de verste fysiske abstinensene, men selv hos dem er det det psykiske som til slutt avgjør om du greier å slutte så det kan være interessant å sammenligne med amf.

For meg er det helt klart heroin. Alkohol har alt for kjip hangover og rusen var er synlig. Synligheten av rusen utelukket også benzo som et dagligdags dop. Dessuten fucker benzo alt for mye med hemninger og hukommelsen min. Amf har jeg aldri vært noe glad i, og nedturer er det verste jeg vet. For meg var heroin perfekt, i mindre doser var det ikke merkbart for andre, ingen hangover, og veldig digg å være litt buzza ute blant folk, eller totalt blæsta alene.

edit: kan også nevne nikotin. Det blir ikke helt det samme da, fordi grunnen til at jeg ikke slutter er ikke fordi jeg MÅ ha det. Risikoen for kreft bryr jeg meg ikke om, heller ikke kondis og andre helseproblemer, så den eneste grunnen til å slutte for meg er penger. Og det er litt tynt i forhold til å kjøre livet i grøfta som kan bli konsekvensen ved de andre drugsene.
Sist endret av bloodshotEyes; 31. oktober 2014 kl. 01:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.