View Single Post
Enig med Nikita over her, begynn med spørsmål som garantert gir deg ja, slik underbevisst kunden blir vandt til å seie ja. Siden mange har den "neineinei" stemmen i hodet når dei finner ut at det er ein selgar som ringer.

Har jobbet som trent selger men ikkje mot telefon, saken er uansett den samme bare du er meir tidspresset på at dei bare kan legge på. Gjelder å danne seg erfaring med kva tilnærming som fungerer og ikkje bare holde deg til manus når det gjentatte ganger ikkje "closer" salget.

Trenger ikkje å være redd for at du ikkje er kremmer i blodet, du kan finfint selge uten den svære karismaen som enkelte har. Man må bare være flink å lese folk og å bruke det til å selge. Du blir sikkert aldri superselger uten talent, men eg har ingen tvil på du vil kunne gjere det godt med øving, det er slik eg såg på det i mitt tilfelle.

Din motivasjon er også ein ting, sidan kunder vil lukte din usikkerhet angående salget om du 1-ikkje er heilt 100% fokusert på det eller 2-du er usikker på deg sjølv. Nr 1 er dagsform og nr 2 kan du gjere noke med at du leser deg godt opp til det du skal selge. Viktig du har oppe mentaliteten på at du HJELPER kunden og VIL HJELPE kunden, sjølv om mange trur slik oppførsel er falsk, så vil kunden mykje heller ha positive samtaler om eit produkt enn rett frå levra.

Og sist som kommer av erfaring er å lede samtalen uten at det hørest slik ut for kunden. Dette stenger salg, men som sagt må jobbe mot å bli flink til dette.


-til sist, lykke til med jobben din