View Single Post
jeg gikk på oxys og fentanyl plaster pga smerter i 5 år, men jeg merket mot slutten at jeg begynnte ta for mange tabletter for å oppnå rus.
SÅ leste jeg om alle skjebner som havner på heroin kjøret pga dem ikke får resept lengre, til slutt møtte jeg en kompis som hadde begynnt med heroin etter oxys.
Da var det bare å gå cold turkey på dagen, jeg sleit som ett dyr i 6 dager, enorme smerter pga abstinenser, men jeg hadde bestemmt meg så jeg ga meg ikke.
Det er ikke lett, men absolutt mulig å kutte på dagen og jeg har levd uten opiater siden, jeg facer heller smertene uten smertestillende en å risikere å bli avhengig av opiater, legene var alt for flinke til å skrive ut resept.
Nei, jeg tar heller litt moderat god gammaldags dop av å til, det vet jeg att jeg kan kontrollere, sjeldent jeg drikker også.
Å bli kvitt alle sorters avhengighet er etter min mening basert på viljestyrke, sette seg mål å ikke gi seg.
Jeg slutta røyke på dagen også, det å klare slutte med oxy gav meg selvtiliten jeg trengte, slutte røyke etter 25 år var null stress
Vet at jeg aldrig kommer bli hekta på noe igjen, jeg tar alt med moderasjon. Jeg kjøper bare halve gram hvis jeg vill ta speed til eksempel, når det er tomt så er det tomt.
Ønsker deg lykke til, jeg har trua på at du kan klare komme deg ut av opiat helvetet