View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Sa jeg at alle som demonstrerer kun later som de bryr seg. Hvis du ikke fikk med deg det så: nei.
Hvis du skal demonstrere fredelig, er det virkelig nødvendig å løpe rundt i finlandshette?

Som med Widow, anbefaler jeg deg også å lese gjennom det vi skriver så slipper du å dumme deg ut, ok?
Vis hele sitatet...
Ooooh. Nei, du skreiv ikkje det. Du skreiv i så generelle vendinger at den einaste fornuftige tolkninga var at du meinte alle. Kanskje du skal uttrykke deg klarere neste gang du skriver, slik at det ikkje blir misforstått?

Og eg kan forøvrig sjå gode grunner til finlandshette, slik som at en ikkje vil få ansiktet sitt vist på forsida av dagbladet, eller at en ikkje vil at purken skal få pene videobilder av deg om du var på feil plass til feil tidspunkt. Problemet er todelt - det er bråkmakere, og det er politiet sin reaksjon på bråkmakere ved å kneble heile folkemengder. Ingen av partane sitt med skulda åleine, men hovedproblemet er et mindretall bråkmakere - noko som er reflektert i politiet sine statistikker over kor mange dei faktisk gidd gjere noko meir med enn å holde i 12 timer.

Hersketeknikker kan du forøvrig legge fra deg i døra. Meir av den slags tåpelige hersketeknikker fører til at døra stenger seg.