Tråd: Tinder
View Single Post
Ridder av 1. klasse
719
Sitat av hjulvispen Vis innlegg
hvordan fake gps app er best da ?

prøver å fake en gps fra en app jeg fant på playstore - men får ikke opp noen folk om jeg prøver meg i for eks new york eller oslo.
Vis hele sitatet...
Jeg lastet ned en app som heter "Fake GPS" fra playstore. Er bare å åpne appen og flytte seg rundt til f.eks Oslo, og så trykker jeg bare på "Set location".

Det neste du må gjøre er å stenge/lukke, av og til logge helt ut av tinder.
Ut i fra det jeg opplever så oppdaterer tinder posisjonen, når du lukker/stenger/logger ut fra appen. Neste gang du logger inn på tinder, "tror" appen at du sist var i Oslo, og du skal da få opp personer fra Oslo. Så kan du like alle i hele Oslo, og så logger du ut og venter litt, og vips har du 1mill match.

Hvis du ser i en fil som heter SP.xml som ligger i /data/data/com.tinder/shared_prefs så ligger posisjonen som tider bruker i filen som heter SP.xml

Det som jeg opplever er at det ikke hele tiden fungerer, av og til tar tinder den faktiske posisjonen min i stedet for den fake posisjonen. Så jeg pleier å sjekke SP.xml filen for å se hvilken posisjon tinder jobber ut i fra. Er til tider mye frem og tilbake før det virker...

Sitat av boblesaft Vis innlegg
Bare litt for fun:
En gang i tiden når nettby eksisterte ble det laget en crawler som browset gjennom profiler for å få flere treff på profilen, kaldt nettbyll. Dette ble laget i php (curl), og så lurer jeg på om det er mulig å lage noe lignende til tinder? Et script som trykker liker på alle forslagene? Eller blir det litt problematisk ettersom det er en app?
Vis hele sitatet...
Skal ikke svare på om det er problematisk, men etter en hvis tid har du jo "like" alle i ditt område, og da må jo scriptet fake en ny posisjon, slik at du kan fortsette i det uendelige...

Kan jo også legge til at han som laget det scriptet på nettby ble ganske fort utestengt