Tråd: Dumme kunder
View Single Post
En 17.mai for noen år siden satt jeg og noen kammerater, ganske fyllesyke, på en kinarestaurant som de aller fleste spiser på der jeg bor. Vi gikk bort til kassa og bestilte pizza, satt oss ned, og venta. Vi visste jo at det kom til å ta lang tid, for det var nesten fullt der vi var. Unger over alt, bråk og søl. Så satt det en familie noen bord ved siden av oss, og de bestilte etter vi bestilte.

Etter kanskje 20 minutter begynner han ene, som for så vidt var ganske feit, å klage på at ting tar lang tid. Kjente jeg ble litt forbanna, etter som det var 17.mai, og mange folk der. Vi satt og venta fortsatt, og de på bordet litt ved siden av oss fikk maten FØR vi gjorde. Når han feite duden først begynte å spise, sa han "denne kyllingen kunne jeg laga bedre hjemme!". Ufyselig type!

En annen gang jeg akkurat hadde fått lappen og skulle ha bil, så snakka pappa med et forsikringsselskap. Så gikk det litt fram og tilbake om bilen osv. Til slutt sier fyren fra forsikringsselskapet prisen på forsikringen (20.000kr i året). Pappa syns jo selvfølgelig at dette var fryktelig dyrt for meg å betale i året, så han begynner å diskutere med fyren om at det er for dyrt med forsikring for ungdommer, og ditten og datten. Satt ved siden av og syns virkelig syns på han fra forsikringsselskapet!

En annen litt morsom historie fra da jeg var i Kristiansand:
Skulle ta taxi fra et kurssenter. Når taxien først kom fram, så kommer det en litt sliten mann med Asiatisk opprinnelse ut og sier at han skal kjøre meg. Ok, tenker jeg, og setter meg inn. Har aldri følt meg så utrygg i en taxi noen gang. Han kjørte som en villmann. Ikke veldig fort, men i sikksakk forbi biler, og ga totalt faen. Når vi skulle ned mot sentrum, så skulle han ta en "snarvei" gjennom der taxiene pleier å stå. Endte nesten med head on collision rett i en buss, og hele tiden mens han kjørte, sa han "oh fuck, oh shit, fuck fuck, osv". Stoppa også ved rødt lys, som han hadde lyst til å gi faen i, men da sa han at han hadde blitt tatt for det så mange ganger at han ikke kunne flere ganger. Haha. Litt av en type!

En annen gang jeg tok taxi i Kristiansand, så møtte jeg en som ville vente på meg utenfor hotellet dagen etterpå for å kjøre meg. Han stoppa også taksameteret i god tid før jeg framme, bare for å være hyggelig.