Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Da gikk batshit crazy og brølte at dette ikke stemte og hun ville demonstrere at den slo seg av. Hun satt seg ned på en stol, satt laptopen i fanget og slo den på. 2 minutter etterpå slo maskinen seg av. Så begynte showet :-)

Sa til henne at hun ikke måtte ha denne maskinen i fanget på denne måten da hun blokkerte luftinntaket med lårene og det var derfor maskinen slo seg av.
Etter å ha blitt kalt idiot, blodsuger og flere fargerike ord og uttrykk så sier dama at det er en "laptop" å da må man kunne ha den i fanget :-) Logisk tenking på sitt beste.
Vis hele sitatet...

Argumentet hennes er jo faktisk ikke dumt.
At du vet at mange laptoper har et kjøleproblem når den settes på isolerende underlag betyr ikke at forbrukere skal godta dette. Jeg hadde ikke gjort det. Og jeg snakker om å bare sette den på lårene - ikke "pakke" den inn i kjolefolder eller for den saks skyld - bruke den på dyna hvor den synker godt nedi.
Laptoper må produseres med kjøling som tåler variert bruk, ellers må det stå på lokket (og på esken) at den kun kan brukes på salongbordet og ikke over romtemperatur.




På dette tidspunktet ble jeg litt lei av dama så jeg sa ganske høylytt til henne " selv om faren min har en golf så får han ikke lov å kjøre den på golfbanen".
Dama ble stille før hun betalte og pakket sammen PC-en sin, takket for seg og gikk.
Vis hele sitatet...
Feil sammenligning.
At du ikke for lov til å kjøre på en golfbane har jo ikke noe modellnavnet Golf å gjøre. Men jeg regner med den hadde tålt "påkjenningen" - ellers skulle de fått igjen bilen...