View Single Post
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Skjedde det plutselig en gang at du opplevde at du ikke fikk effekt, eller var det lsik at du gradvis fikk høyere toleranse? Hvis førstnevnte, har du tatt noe billig magnesium kosttilskudd den perioden du ikke fikk effekt? Det var en periode der jeg fikk dårlig effekt av både speed og mdma. Det var først når jeg merket at det var samme greia med begge to at jeg begynte å lure på hva som er galt. Googla litt, og det viste seg at det er flere som har hatt dårlig erfaring med at magnesium (spesielt magnesium oksid) tar knekken på mdma-rolls.

Det er ikke mye dokumentasjon på dette annet enn det folk har sagt om deres opplevelse, men det stemmer overens med meg siden jeg hadde begynt å ta magnesium da disse problemene oppstod (det var mest euforien som var vekk, de stimulerende effektene av både mdma og meth var der, noe som faktisk gjorde at det ble ubehagelig i stedet). Jeg sluttet med magnesium, og ting ble akkurat som før.. rart.
Vis hele sitatet...
Nei jeg har ikke tatt noe magnesium eller annet kosttilskudd. Tok knips en gang i november, funka som bare juling, så skulle jeg ta mdma i desember, å da bare funka det ikke i det hele tatt. Så det skjedde ikke gradvis, skjedde bare helt plutselig..