View Single Post
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Fant akkurat denne på youtube, lastet den ned i 1080p og kjørte den på PS3, utrolig interessant.
http://www.youtube.com/watch?v=ToQ8PWYnu04

IOM at Bulmeurt(Hyoscyamus Niger), Belladonnaurt(Atropa Beladonna), Piggeple(Datur Stramonium) og Blåpiggeple(Datura Tatula) som alle inneholder skopolamin, vokser rundt omkring i norske hager, så kan jo dette framstilles lett.

Her er en ekstraksjonsmetode jeg fant:


Jeg visste veldig lite om virkningen på denne skumle planten før jeg så dokumentaren, jeg anbefaler dere å se den.
Vis hele sitatet...
Kom nettopp over denne selv på nettet. Er du sikker på at det vil ha samme effekt som barudanga? For om jeg forstod rett av hva de sa i filmen ville personen som fikk dette virke helt normal, bortsett fra at man ga så å si bort alt man hadde. Det virker heller ikke som om de har peiling på dosering IOM at folk blir drept av stoffet...som raner er det jo ingen vits å drepe (risikere mye strengere straff) da de allerede får det de vil ha og offeret mister hukomelsen.

Noen som vet om dette stoffet har blitt brukt i norge?
Jeg har lest i aviser om menn som slikker/sniffer på puppene til noen afrikanske damer i norge og etter det så kunne han ikke huske mere...han var ikke banket opp eller noe men alle penger på konto var borte.

Var også en episode jeg leste for noen år tilbake om en som hadde brukt grosalt mye på kortet på et strippested i Larvik om jeg ikke tar helt feil. Han skal vist ha brukt over 100 000kr på en natt men kunne heller ikke huske noen ting