View Single Post
Jeg forstår ikke helt hva Simon skal svare for her. Selv har jeg aldri vært medlem av Normal. Jeg kjenner Hjelmsgt fra 70 tallet. Er der en feil alle som røyker hasj i Norge alltid har gjort, er det manglende evne til å organisere seg.
Det er greit med FHN jeg er selv medlem der, oppfordringen min er tegn medlemskap begge plasser. Det koster next to nothing, men du gir en stemme til det du står for, hvis du står for noe da.
Når det gjelder denne saken, gruppesøksmålet, så er edruelighetsspørsmålet det viktigste. Hvis ingen har fått det med seg så er det manglende edruleighet som er årsaken til at politiet tar setifikatet.
Derfor er det viktig med vitenskapelige facts om hvor lenge cannabis virker, fordi politiet til nå har kunnet hevde uimotsagt at man er påvirket i ukevis.
Saken er at cannabis ikke kan behandles annerledes enn alkohol i edruelighetsspørsmålet; er der noen som er uenige i det?

Medisinsk cannabis er den enste cannabis som er legal. Skal man da ikke gi støtte til dem som trenger dette, når det samtidig er døråpner for deg som vil bruke det til rekreasjon? Er det så vanskelig å forstå at man må begynne et sted.
Det kan jo ikke være noe galt i å støtte mennesker som faktisk har et medisinsk behov for planten. At Normal tar ballen her er strategisk riktig. Er der andre av dere anonymister her inne som har et bedre alternativ?
Sist endret av sadhus; 5. mai 2015 kl. 08:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.