View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av normal Vis innlegg
Jeg oppfatter postingen din nå som å ha en svært barnslig debatteknikk, mental. Kanskje andre syns den er mer spiselig, men jeg har ikke tid å spandere på folk som lokker meg med hjertelig velkommen samtidig som man setter meg opp som lett forulempet og såret. Du kan fortsette på PM eller på epost, takk.
Vis hele sitatet...
Dønn seriøst bør du få deg eit kurs i debatteknikk. Mentalmelt er rimeleg sakleg, og påpeiker feila i kommunikasjonen. Du stempler det som barnsleg. For å sei det enkelt så er det ikkje normal som kjem vinnande ut av det...

Ta tre steg tilbake, og sjå gjennom kva du skriv. Hugs på at du uttaler deg på vegne av ein organisasjon, ikkje som privatperson. Hadde eg ikkje vist bedre hadde eg antatt at du var brønnpisser

Og no kjem noko sjeldent. Eg publiserer ein PM eg fekk. Det gjer eg, ettersom vedkommande opptrer på vegne av ein organisasjon:
Sitat av normal
At du omfavner stråmannen hans gjør den ikke noe mer ekte. Ta deg en bolle, slash.
Vis hele sitatet...
Det får tale for seg sjølv. Eg hadde ikkje publisert det om vedkommande kontaka meg som privatperson, men når det kjem frå organisasjonen normal har eg få problem med det.
Sist endret av vidarlo; 4. mai 2015 kl. 23:43.