View Single Post
Deftones's Avatar
Trådstarter
213
TS her igjen.

Jeg har enda ikke lyktes i å få tak i legen/time for å få kopi av hele brevet jeg sendte slik at jeg kan få hele brevet i sin kontekst, og ikke bare den drøyeste biten jeg dro ut fra brevet.
Som sagt, dette er et lengre av flere purringer av brev med kritikk rettet mot legen pga. hans manglende evne til å forstå feltet psykiatri (tydeligvis).

Litt forenklet kort sagt om meg: 5 år i psykiatrien, prøvd alt DPS har å tilby. Legen fikk avslag på siste søknad om behandling fra DPS med den begrunnelsen av at "alt av tidligere behandling har vist seg å ha lite til ingen effekt, og vi ser dermed ingen grunn til å prøve på nytt".

Og jeg blir ikke friskere med tiden kjenner jeg, og føler meg selv som en tikkende bombe og frykter at det kommer en dag jeg kan finne på å gjøre noe jeg ellers ville ha angret på (Selvmord, angrep etc.). Dette er noe jeg har skrevet gjentatte ganger i tidligere brev uten at noe har blitt gjort etter at han fikk avslag fra DPS.

Det jeg klager på legen om, er manglende/ingen medisinering av problemet for å få bukt med angsten/uroen. Det har vært flere "snille" klagebrev i lengre tid, men til slutt brukte jeg min sinte stemme for å prøve å få han til å skjønne alvorligheten av problematikken (for han gjør tydeligvis ikke det).

Jeg tror, at legen har oppfattet dette som at han er et bestemt mål, når jeg bare ville informere at jeg vil ha hjelp mot psyken min før jeg mister min evne til å ta rasjonelle valg.

Brevene har vært et rop om hjelp uten å bli hørt over lengre tid, og legen har fått i snitt et brev i uken de siste ca. 2 måndene, så da til slutt så sendte jeg et siste brev der jeg var på offensiven, men på aldri noen måte truende, dette var jeg bevisst på at ikke ville føre godt med seg.

Og jeg ser folk trekker en sterk kritisk tråd mellom meg og ABB bare fordi jeg nevnte han i brevet. Som jeg sa tidligere i enten 1. eller 2. posten så var dette et eksempel på hvordan folk kan f.eks ende opp i værstefall om de ikke får hjelp psykisk, og at legen kunne ikke ignorere problemer hvis de ble for komplisert for han.

Dermed, mitt rop om hjelp, og ingen drapstrussel. Og hva får jeg til svar? Politiet på døra, eiendomskade, og inndratt luftvåpen og startpistol.
Sist endret av Deftones; 10. mars 2015 kl. 21:21.