View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Du vil ha kilder på at uttrykket blir misbrukt i stor skala? Ok.
Vis hele sitatet...
Så det er fire eksempler på at noen bruker det feil, i et mislykket forsøk på å besvare en brøkdel av ett av de to spørsmålene mine, mens du prøver å insinuere nok en gang at det er andres jobb å underbygge dine påstander. Jeg bare prøver å oppsummere.

Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
inb4 "det er ikke stor nok skala, gi meg 100 kilder til"
nei, du er ikke læreren min, og jeg begynner helt ærlig å gå lei av denne debatten. Det er klart og tydelig at ingen av oss kommer til å endre mening. Takk og farvel
Vis hele sitatet...
Jeg visste ikke at det å spørre deg om å gi mening og underbygge det du påstår krever at jeg er læreren din.

Jeg mener å huske at jeg fortalte deg samme greia en gang (riktignok da jeg faktisk ble møtt med faktiske floskler og ikke bare forespørsler om å underbygge det jeg sa), så tillat meg å si:

"Hahaha det er så sykt svakt å stikke av med halen mellom beina på denne måten og likevel forsøke å beholde et snev av stolthet. Du er på tynn is og du vet det selv, det er derfor du legger diskusjonen død. Du lurer ingen med denne slags piss "

Have a good one..

Edit: jeg så reklamen, og justerer antallet eksempler til tre. Med mindre du mener mobbing og sextrakassering er vitale deler av maskulin identitet.
Sist endret av robhol; 29. april 2020 kl. 11:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.