View Single Post
Denne saken har gått så alt for langt, og FrP prøver desperat å høste inn poeng hos smårasistene i Norge. Her er en sak som kom opp på Dagbladet.no. Per Willy, FrPs innvandringstalsmann har vært mye i media i forbindelse med Maria Amelia-saken, selvfølgelig på "kast henne ut-siden". Han har hele tiden uttrykt en avsky til de som støtter henne, og mener at det er viktig at hun blir sendt ut snarest. Men det er en ting jeg ikke klarer å forstå. Hvorfor i all verden skal FrP gå så hardt ut mot Maria Amelie? På frp.no skriver FrP at de ønsker en strengere innvandringspolitikk og et bedre intergreringssystem. Hvorfor går de da så hardt ut mot Maria Amelie da? Hun er jo et resultat av en vellykket intergreringsprosess! Hun skriver bøker, snakker flytende norsk, studerer og skaper et bredt nettverk. Hun blir også omtalt som Norges beste nordmann.

Så jeg spør meg selv. Hva i all verden er det som gjør at Per Willy går så sterkt ut mot henne? Er det bare et bevis på at innvandringstalsmannen til FrP faktisk er en liten skaprasist? Han vil jo tydeligvis ikke beholde velintergrerte innvandrere. Eller er det et idiotisk PR-stunt, siden de som er enig med han allerede er medlem av FrP? Nei, jeg vet sannelig ikke, men jeg må si jeg stusser på utspillene fra FrP, for i mine øyne virker dette som pur rasisme.