View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man kan også anerkjenne at det er ulikt for folk uten å hevde at noen av normene eller følelsene er gale eller rette. man er en virkelig uvitende voksen hvis man ikke engang akseptere at folk har helt ulike grenser og erfaringer når det kommer berøring, kropp, intimsone

Hvis du vil ligge som Monolitten oppå hverandre i et helt manneberg av heterofile mannevenner som alle er helt trygge på hverandre

Be my guest. Du gjør ingenting galt . Jeg kommer ikke til å tenke at du er homofil

For meg er berøring noe som treffer meg veldig sterkt. Det er noe av det mest private jeg lar andre gjøre. Jeg kjenner andres berøring på et nivå som er overveldende.

Å være klint opp til andre føles heller ikke naturlig for menn på 1.90 og 100 kilo - vi huker oss rundt med skulderbladene presset sammen med noenganger, lårene presser sammen på flyet.

Det er forbeholdt min familie og mine nærmeste venner å ha min tillit, og da kunne omgås meg som en fysisk kropp, ta på meg , legge armen skuldrene eller gi meg en klaps.

Selv en håndsrekning eller en klem "spør" man om. Folk kan ha opplevd slåsskamp, kidnapping, overgrep. Andre er hyperviligant fra langvarig psykologisk abuse
Sist endret av meaculpaUIO; 4 uker siden kl. 15:15.