View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Hvis ingenting er skrevet i stein, så er vel kanskje ikke regelen om at mannen bestemmer når dama skal legge seg skrevet i stein heller? Altså, for min del måtte han gjerne ha kommet med et forslag om den ordningen der, noe jeg hadde hatt seriøse innvendinger mot, men hvis han trodde det var ok å bli sint og beskylde og skremme meg for at jeg ikke fotfulgte ham i seng når han fikk lyst å legge seg... da hadde jeg nok ikke regnet ham som kjærestemateriale uansett hvor god han var i sjakk og massasje.

Bra du modererte deg litt her, men å kalle OP et rødt flagg som helst burde være aleine er temmelig far out imo. Det er greit at du ikke ville hatt en dame som henne, men det er ingenting hun har avslørt om seg selv her som ikke ville fungert helt fint med mange menn jeg kjenner.
Vis hele sitatet...
Ok, får ikke redigert, men; Rødt flagg for meg. Er i samme alder som TS og har også vært igjennom mitt, og for min del (som mann) er forskjellen på nå og yngre er at jeg enkelt og greit ikke finner meg i like mye. Hadde jeg vært 25 og hatt livet foran meg så hadde det vært en helt annen sak. Fyren har også 2 barn i ett annet land som ts sier han prøver få hit, og jeg gjetter villt på at i hodet hans så har det absolutt fokus og opptar nok mer plass enn fyren gir utrykk for, så kanskje rett og slett tolmodigheten ikke er tilstedet akkurat nå. Vet ikke. Hadde det vært meg så hadde jeg fokusert på ungene 100% og alt annet hadde vært underordnet, inkludert TS. Som helt sikkert er en god person og absolutt fortjener å finne kjerligheten, men om ikke noen vil være med en, så bør man akseptere det å gå videre. Selv om man har problemer med å skjønne hvorfor.
Sist endret av mr.roundtree; 17. september 2023 kl. 21:20.