View Single Post
Fake navn er antagelig ikke noe problem, da min gamle VGS av en eller annen underfundig grunn hadde kommet til den konklusjon at mitt etternavn hadde "vambr" midt inni, slik at det så ut som Xxxxvambrx, som jo selvfølgelig var helt på trynet. Dette hindret ikke diverse varsel om nedsatt karakter og annet svada i å ankomme. Dog var den påtrykte adressen korrekt, men navnet stemte ikke, så dersom sorteringen gjøres av datamaskiner og ikke mennesker (som antagelig forstår at "vambr" ikke er en del av navnet), vil ikke et falskt navn ha noen innvirkning. Allikevel er jeg for øyeblikket i en sak mot en lærer som har gitt Ikke Vurdering i Norsk Muntlig, da jeg ikke mottok noe varsel. Dyret påstår å ha sendt varselet, men det kom ikke fram, og det fikk meg til å lure på om "vambr" problemet hadde noe med saken å gjøre.

Altså: i de fleste tilfeller vil det antagelig ikke ha noe å si om NAVNET ikke stemmer, så lenge adressen stemmer. Derfor kan du kanskje sette opp en postkasse med en eksisterende adresse (eid av noen andre, helst noen som ikke bor der) men med et annet navn, slik at det ser ut som det bor to personer der som hver er innehavere av hver sin uavhengige postkasse.
Sist endret av BjørnHarrier; 15. august 2011 kl. 10:03.