View Single Post
Trådstarter
29
LoRd sa: Enig med det meste utenom din hjertesak. Der mister du vell egentlig _alle_ dine kvinnelige velgere, bortsett fra de kristne (no offence).
Du er liksom en mini-frp , som vil ha inn kongen som fungerende makt:P

Jeg vil ha inn kongen fordi det er det beste + mest korrekte alternativ
Det ble innført paramentarisme for at Svenske kongen ikke kunne utnevne regjeringen i Norge, så som unionen er over og vi har en Norsk konge ser jeg ikke noe som står i veien for det.
Feminismen i Norge er veldig stor tilogmed kanskje for stor? Jeg satser ikke på flest mulig velgere fordi jeg skal representere de som vil stemme på meg, alle tenker på rettigheten til moren men hva med det fremtidige barnet?

Goophy: Jeg uttaler meg om Politiske synspunkt som jeg skal muligens ha i et partiprogram, jeg reklamerer ikke.

Quazzy sa: Er du seriøs?

En konge med makt.... Ikke i dagens samfunn! Jeg liker det norske monarkiet som det er i dag, de er fine maskotter for Norge, men vil ikke at de skal ha noe makt.

Nei til selvvalgt abort? Du sier ovenfor ang. ruspolitikken at det er opp til et hvert individ hva de gjør med kroppen sin... Burde ikke det omfatte graviditet og fødsel også?

ang. ruspolitikk er det opp til et hvert individ å velge å bruke det, siden mesteparten av samfunnet er imformert om faren ved bruk av rusmidler trenger vi ikke bremseklosser lenger.
Graviditet har noe med kroppen til en enkeltperson å gjøre ja, derfor hvis livet til moren vil være i fare under en fremtidig fødsel skal det være lov å ta abort, hvis ingenting står i fare for det ene enkeltindividet hvorfor skal en stoppe livet til et annet fremtidig individ?