View Single Post
Sitat av SteenRNS Vis innlegg
Holdning mann? Så med mindre jeg skifter navn er jeg uvennlig mot folk.
Hah herregud folkens ,ta dere en bolle
Det andre er jeg enig i da.
Bare bet meg tak i at du syns jeg har dårlig holdning.

Har gjort siden mer interessant ,så har faktisk tatt til meg det folk har sagt.
Forbedra lyd har jeg siden første sang jeg posta her.
Men neida jeg har dårlig holdning fordi jeg bare endrer 99/100 punkter.

Bare veit at jeg trenger å få ut kreativitet og at jeg allerede har nådd noen av mine personlige mål.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke på grunn av det rævva navnet ditt vi sier du har dårlig holdning, Det er på grunn av måten du svarer folk som prøver å hjelpe deg.
Det virker som at dette må mates inn med tesje til deg.

hvorfor lagde du denne tråden? For å fiske ette veiws? For litt konstruktiv kritikk vil du vertfall ikke høre på.

Mine helt 100 ærlige synspunkter om deg som artist.
1- Musikken din er dårlig produsert
2- Cheezy lyder, vet ikke om du bruker dårlige presets, eller om du bare ikke kan å lage lyder selv.
3- lite orginalt. fordi om du ikke lager mainstream musikk ala 2013, er dette forsatt så uorginalt 90 trance som du får det. Faren min på 52 liker sikkert musikken din.
4-Navnet ditt står i stil med den cheezy musikken din.
5- Du har null evne til å høre på råd noe som sier meg at du kommer til å forsette å lage "musikken som fenger" deg selv. Er de 200 veiwsa du har på sangene dine, deg selv?
6- Du bruker forferdelige album bilder.

Hah herregud folkens ,ta dere en bolle
Vis hele sitatet...
Avicii har jo egentlig en elendig logo
Vis hele sitatet...
Avicii har en genial logo, enkel å huske. stilren
Deadmau5 lissom. Dead mouse. Dø mus. Dæven for ett fantastisk navn.
Vis hele sitatet...
Passer sjangern. Får litt assosiasjoner fra en pc geek, som lager ekstremt kul funky musikk. Husker første gang jeg så deadmau5 tvn syns jeg det var drit fett, og det var ikke bare pga musikk. Hele greia, Navnet var kongruent med musikken, muse hjemen, hvor genial er ikke den? uansett hvilken edm konsert man drar på er det noen med deadmau5 hjem
Logoen til Avicii er skrift på svart bakgrunn. Wow.
Vis hele sitatet...
logoen til cola er hvitt på svart bakgrunn. Tror ikke coca cola hadde vert en av verdens størse merke navn hvis de hadde kalt seg Steen RNS med en stygg blå fjell bakbrunn
Det at jeg er umoderne har jeg aldri sagt noe imot heller. Lager musikk som fenger meg selv. Det å få tilbakemelding at man har lagd noe bra er verdt alt arbeidet. Får så være om noen ikke liker det.
Jeg liker det og det er absolutt alt som teller.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i satans navn deler du det da?