View Single Post
Jeg må bare si en ting og det er at det må bombe med tanker i hodet når slike ting skjer. Jeg reagerer ikke på hvordan Eskil oppførte seg der og da, det viser kanskje litt at han ikke har baller men allikevel, "han gjorde ikke noe som var gale" i situasjonen. Når man har en panser båt og man kan høre hvor skuddene kommer ifra så ville jeg kjørt rolig tilbake og lagt lavt i båten, de hadde ikke nødvendigvis vært nødt til å ligge til kai. Sjansene ville vært minimale for å bli skadet. Tenk litt rasjonelt; hadde du vært ABB, ville du løpt/svømt ut til båten som er ganske krevende tid-/energikrevende eller løpt rundt etter alle de åpne målene?

At Eskil var et mål synes jeg er et hodeløst argument. Dette kom fram i ettertid og det forandrer ikke deres situasjon når dette intraff. Hadde jeg vært ham hadde jeg lagt meg PADDEFLAT i etterkant og sagt jeg hadde dritt meg ut og angret på det sterkeste at jeg ihvertfall ikke prøvde. "Jeg var rett og slett for redd for mitt eget liv". Istedenfor sitter han i etterkant og roper at han skal ta tilbake Utøya. Jævlig tøff i trynet, men han var jo ikke der da det skjedde. Han prøver å ro seg i land med argumenter som: "jeg trodde landet var under angrep" osv osv. Det er han som har tatt den store delen av media angående de pårørende. Han melker kuen til den siste tørre dråpe for å komme. Han er rett og slett en attention whore, slik man leser om i Se og Hør.
Sist endret av pumkin22; 20. april 2012 kl. 01:24.