Tråd: pc 2k14
View Single Post
Sitat av Lima Vis innlegg
Nå begynner du å bli teit her. JA benchmarksene dine er fine de, men de er når kortene ikke er overklokket. Når de er det, så havner 290 litt bak. Hvis du leser litt nøyere hva jeg skriver så bør du forstå at det er dette jeg mener. Altså ja din Amd fanboy, 290x er dritbra, men med stockkjøler så er 780 litt bedre når de er overklokket. Jeg sier altså ikke at Nvidia er bedre en Amd. Det jeg sier er at med begge kortenes orginale kjøling så er 780 bedre en 290x når de overklokkes.
Lurer litt på hvordan du kan mene at mantle er så bra når det ikke er kommet noe info om egentlig noen ting? Så man vet egentlig ingen ting om hvor mye man tjener med mantle. Men du vet kanskje noe ingen andre vet?
Vis hele sitatet...
Nå kan vi vel ikke egentlig sammenligne når de ikke er overklokket. Hvordan er du sikker på at det er så mye bedre overklokket?

Nå har det kommet en del info om Mantle, samt en demo. Som mye annet med AMD er det viktig at det yter bra, bare billigere. En G-Sync monitor koster 5K. Mantle blir gratis. Bare det gjør Mantle bedre.