View Single Post
Jeg sitter her, edru, og plutselig føler at alt i munnen min er anderledes, og at tungen føles ukomfortabel, jeg vet ikke hvordan jeg skal plassere tungen i munnen min, dette er noe jeg har opplevd for lenge siden på LSD. Så jeg stresser med det, det blir til angst, så blir det en sinnssyk følelse av at jeg holder på å dø, jeg sliter med å puste, jeg driver å ser på en film mens alt dette skjer, så plutselig stoppet filmen, som om den ble satt på pause, jeg ble overbevist om at hjertet mitt hadde stoppet, og at jeg var dø, og at tiden hadde stoppet, og at alle bevegelser osv nå var fra meg som et spøkelse, alt føltes uekte. Før jeg innser at de tankene er urealistisk og at jeg begynner å bli gal, er dette på linje med psykose?



Hverdagen min består av sinne, paranoia (realistiske ting forsåvidt), stress, manglende motivasjon, rus, kontakt med folk i kriminelle miljø, mens jeg samtidig prøver å leve "normalt". Men jeg ser jo dette ikke funker, psykisk, å holde relasjoner med oppegående A4 mennesker samtidig med en fot innenfor denne livsstilen. Men baktanker som "Det går fint", "jeg har kontroll", usikker på hva jeg vil med livet, men jeg drar jo alle andre som bryr seg om meg nedi dette, påvirker dem negativt.



Og dette her har jeg reflektert over før, jeg reflekterer kun om det en sjelden gang i blant der jeg lar meg selv føle anger, empati, medfølelse, men som oftest av tiden gjør jeg ikke det, helt borte, alt jeg tenker på er meg selv, og påvirker alle rundt meg negativt, med en egoistisk tankegang hvor jeg kan gjøre sinnssyke ting for å profitere selv. Hvordan endrer jeg meg? Hvordan får jeg lyst? Jeg har lyst nå, men om en dag, om en uke, om en måned, om en time, kan det endre seg. Hvordan holder jeg motivasjonen?