Tråd: Quetiapine
View Single Post
Enemy of the snut
Trådstarter
369
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Kvetiapin er bare tull.. slutter å funke etter 3 dager på meg, røyk noe digg bønne isteden for det dritet. Er ikke noen hensikt med sånne "medisiner" mener jeg da.
Vis hele sitatet...
Har du noen form for PTSD?
Hvis ikke kan jeg personlig bekrefte at selv ved å røyka prima indica som nattings hjelper ikke når du likevel får (traumatiske) drømmer og våkner én eller flere ganger ila natta pga angst eller panikkanfall..

Sitat av Coffern Vis innlegg
Vet du, jeg har nøyaktig opplevd det samme. Dvs svakere følelse av virkning på div legemidler som har kommet fra "Sandoz" ikke bare kvetapin, men også andre midler. Og de er et eller annet hjelpemiddel eller noe slikt de må gjøre stein hakkane gærent, for andre produsenter med nøyaktig samme doseringer gir mindre effekt.
Vis hele sitatet...
"Godt" å høre at det ikke bare er meg..
Jeg har tatt dette opp med både fastlege og apotetiker (eller hva det heter?) men ingen kunne svare meg på hvorfor dette skjer..

Har heldigvis fått fra Teva nå som FUNKER!

Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Jeg bruker 100mg for søvn, men kun for å begrense meg selv. Skulle helst tatt 200mg
Vis hele sitatet...
Jeg blir døsig av 100mg, ja. Jeg kan sovne, men innen 2 timer våkner jeg med angst eller panikkanfall..
200mg slår meg bra ut, jeg får sove og jeg får sove uten at jeg drømmer generelt.
Sist endret av Tytjepelk; 3 uker siden kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.