View Single Post
Trådstarter
406
Først og fremst, selvom denne diskusjon kanskje ikke er rettet direkte mot meg vil jeg oppklare en ting; Jeg er like trygg i trafikken som hvem som helst, er like dyktig til å kjøre som alle andre som får lappen, og jeg kan teorien. Trafikken er like trygg uansett om det er du eller jeg som kjører, DarkHaxer.

Forsåvidt gjelder denne regelen ikke bare ulovlige rusmidler, men også for mennesker som har misbrukt alkohol eller har psykiske lidelser. Når du søker behandling for en av disse tilstandene blir det sendt ut en melding til fylkeslegen.

Kaunda: Vær så snill, spar deg for det pisset.

mo3: Nei, jeg har ikke søkt om førerkortet enda. Tenkte jeg skulle snakke med personene først hvis det var mulig, siden det virket som at den seks måneders regelen virket ganske bestant. Men tenker nå at jeg søker, så klager, det ser ut som det er veien og gå.

capidog: Dem kan vel ikke være sikker, men ruspoliklinikken skulle sende en brev til dem.

Tingen er at jeg må fortsette på pisseprøver etter jeg har fått førerkortet også. Derfor synes jeg at pisseprøvene før er helt unødvendig, og jævlig irriteranes. Og vil derfor prøve alt jeg kan for å unngå det, ikke sant.
Sist endret av appel; 26. august 2009 kl. 11:53.