View Single Post
Har vel aldri sovna ute i fylla før, men har da opplevd litt av hvert. Senest for et par-tre uker siden på en fest fotballavdelinga her arrangerte kom jeg borti ei jente rundt 1 på natta, fin var hun også, for å si det mildt, så jeg tenker jo at her er det jo muligheter. Prater mye med hun, etter en halvtime så begynner hun å skryte om at hun er den yngste på hele festen, jeg, som er 99% sikker på at jeg er yngst, spør om hvor gammel hun er og finner ut at hun er 10 måneder eldre enn meg, da får jeg en reaksjon jeg ikke kunne forestilt meg. hun tømmer karsken sin over hodet mitt å sender en velplassert fot opp i skrittet mitt før hun forlater festen sur som et lemen, fordi hun ikke var den yngste der. Kan trygt si at det der må være noe av det dummeste jeg har vært med på.

Neste dag våkner jeg forøvrig opp hjemme etter å ha fortsatt festen i x antall timer til, ikke i senga, men med hodet hengene ned i do. Jeg våkner en gang i løpet av natta. Skjønner ikke hva jeg holder på med, men spyr litt og sovner på nøyaktig samme plass. Våkner litt utpå dagen av at mamma står å banker i døra og hyler, jeg hadde jo låst meg inne. Våkner til det synet på badet, jeg har sprit, øl, pizza, potetgull og brus stående rundt omkring på hele badet. Kan trygt si at jeg fikk høre det av hun (var ikke sur, mer mobbing).