View Single Post
Du har vært ganske mye borte med 'sykdom' og som arbeidsgiver er det helt normalt å ønske å vite om dette er noe kronisk eller langvarig.
Vis hele sitatet...
Det er så pukka enkelt at hvis arbeidsgiver ønsker å vite om det er kronisk eller langvarig, ja da spør han om det: "er det kronisk eller langvarig?" Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Han trenger ikke vite hva det er. Mange sykdommer finnes det mange fordommer rundt, og denne sjefen høres ut som et premieeksemplar angående forhastede slutninger.

Tror du virkelig at du kommer til å ha en jobb i dette firmaet lenge med din innstilling? Lykke til med det.
Vis hele sitatet...
Ja, han blir sikkert mye friskere hvis han endrer innstilling, for ekte sykdom finnes jo ikke, ikke sant? Alle er egentlig friske, de er bare late. Ja, for de er jo så veldig heldige de som ikke kan gjøre noe av det de har lyst til, så derfor vil de ikke bli friske.

Jeg håper snart folk lærer seg å være takknemlig for at man har en helse. Det som er selvfølgelig for deg, at kroppen din og hodet ditt fungerer så du kan gå, sykle, lese, snakke, være sosial, smøre deg en brødskive, ringe i telefonen osv, bare du presser deg litt, det er ikke selvfølgelig for alle, alltid. Når jeg var liten lærte jeg at man ikke sparker de som ligger nede.
Sist endret av Kråkelefse; 18. august 2013 kl. 11:12.