View Single Post
Trådstarter
19
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Ikke gjør det. Vet du ikke om noen som kan kjøpe drikke til deg engang er du alt for ung. Drakk meg dritings første gang som 12-13 åring og jeg angrer veldig. Når den grensen var gått over i så ung alder ble grensen flyttet lenger og lenger på andre ting også og det gikk veldig veldig fort. Sier ikke det skjer med deg og jeg klarte meg helt greit men kjenner mange som ikke klarte seg for å si det sånn og rusbruk i veldig ung alder har nok mesteparten av skylden for dems miserable liv.
Vis hele sitatet...
Ja jeg skjønner konsekvensene men dette er ikke noe jeg gjør ofte. Er 16 år bare har null connections.

Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Selvom alkohol er lovlig så er det, det rusmiddelet som gjør absolutt mest skade i samfunnet vårt. Det er lettere å bagatellisere alkohol ettersom det er lovlig, men vent hvertfall til du begynner å nærme deg 18 år. Jeg forstod ikke konsekvensen av det da jeg var yngre og det har ødelagt mye av livet mitt. Vent til du er gammel nok til du kan spørre foreldrene dine om de kan kjøpe en 6'er til deg.
Vis hele sitatet...
Tror du de hadde giddet når jeg blir 17 da?
Sist endret av Sværingen; 4 uker siden kl. 18:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.