View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Syke folk kan utføre syke handlinger uavhengig av hvor de kommer fra.

Dette var en handing av personlig desperasjon.

Eller tror du alle Sør-Sudanere er busskaprere og mordere?
Vis hele sitatet...
Sjansen er større for at en person derfra skal gjøre noe slikt, enn en etnisk norsk.

Se på alle ranerne som skjer i Oslo om dagen. Uten sammenligning såklart, men alle begås av ikke-etnisk norske. I alle fall 90% eller mer.

Sitat av EoT Vis innlegg
Hvorfor diskuterer dere Sør-Sudan? Og hvorfor får dere det til å høres ut som om snille Norge reiser jorda rundt for å sanke innvandrere? Innvandrerne i Norge har kommet hit av egen vilje. Det handler altså ikke om norsk bistand, men om vi skal la folk som står på terskelen få lov til å komme inn, eller stenge dørene, hvis vi da i utgangspunktet skal diskutere innvandring. Personlig ser jeg ikke hvordan det er relevant til denne saken.
Vis hele sitatet...
Når folk her til lands drepes av innflyttere er det naturligvis relevant å diskutere som vi nå gjør!

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Så klarte jeg altså å la meg lure med på enda en innvandringsdiskusjon. At jeg aldri lærer. Dere får fortsette å forbanne alle innvandrere og håpe på stengte grenser. Lykke til med det.
Vis hele sitatet...
Kan du se noe sted i diskusjonen at dette har blitt sagt? Snakk om å overdrive a. Typisk dere på venstresiden.