View Single Post
Rottegift: Ja, moren min tok en lengre pause da hun i fjor var på opptrening.
Hun tok i starten litt større dose enn vanlig, for å kunne trene uten for mye smerter, men de siste 2.5 ukene tok hun ikke. Da hun kom hjem igjen, begynte hun med masse praktisk shit som hun ikke burde gjøre, ødela effekten av opptreninga, og "måtte" ta mer smertestillende; også rivotril for å sove...

Jeg skjønner at setter spørsmålstegn ved riktigheten av mitt forrige innlegg, ettersom benzoer ekstremt ofte ødelegger folk psykisk og fysisk. Jeg har selv lurt på om moren min lyver, og at hun egentlig er avhengig, men etter å ha observert henne over lang til, og med min egen erfaring med benzoer, er jeg veeeldig sikker på at hun klarer å takle bruk av et slikt legemiddel.
Jeg har sett henne i "fylla" på andre GABA modulatorer, slik som somadril, til og med sett henne besvime i overdose på rommet mitt da jeg var 9, så jeg vet at hun nå er så edru som hun kan.

Dette betyr derimot ikke at alle som bruker benzoer medisinsk, klarer å bruke det på en god måte. Denne typen legemidler ( og også alkohol, GABA agonist) er EKSTREMT lette å falle ned i fallgruva på. Det finnes bedre måter å takle angst og depresjoner på...