View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Sjekk opp Ketil Solvik-Olsen,nestleder i FRP.Kaller du han dum så veit du ikke hva du snakker om.
Når vi snakker om hjernedøde mennesker innenfor politikken så troner Auf ganske høyt oppe på lista.Dem fremstår ofte nesten som en slags sekt.Jens trenger såvidt å åpne munnen i en debatt før jubelkoret til auf tar helt av,veit ikke om jeg skal le eller gråte av det.



Sjekk opp Ketil Solvik-Olsen,nestleder i FRP.Kaller du han dum så veit du ikke hva du snakker om.
Når vi snakker om hjernedøde mennesker innenfor politkken så troner Auf ganske høyt oppe på lista.Dem fremstår ofte nesten som en slags sekt.Jens trenger såvidt å åpne munnen i en debatt før jubelkoret til auf tar helt av,veit ikke om jeg skal le eller gråte av det.
Vis hele sitatet...
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Sjekk opp Ketil Solvik-Olsen,nestleder i FRP.Kaller du han dum så veit du ikke hva du snakker om.
Når vi snakker om hjernedøde mennesker innenfor politikken så troner Auf ganske høyt oppe på lista.Dem fremstår ofte nesten som en slags sekt.Jens trenger såvidt å åpne munnen i en debatt før jubelkoret til auf tar helt av,veit ikke om jeg skal le eller gråte av det.



Sjekk opp Ketil Solvik-Olsen,nestleder i FRP.Kaller du han dum så veit du ikke hva du snakker om.
Når vi snakker om hjernedøde mennesker innenfor politkken så troner Auf ganske høyt oppe på lista.Dem fremstår ofte nesten som en slags sekt.Jens trenger såvidt å åpne munnen i en debatt før jubelkoret til auf tar helt av,veit ikke om jeg skal le eller gråte av det.
Vis hele sitatet...
Noe som også slår meg, er hvor lite snakk det er om Utøyas vesle strandperle; Bolsjevika. Greit at AP har hatt mange sentrale politikere som har omfavnet både Stalin og Mao, men å oppkalle en strand på ungdomsleiren deres etter en sentral aktør i russisk (sovjetisk) folkemord er langt over streken etter min mening. Litt morsomt at du sammenligner dem med en sekt, da Stoltenberget er et lite fjell oppkalt etter <you know who>, rett på oppsiden av nevnte vik.

Mon tro hva venstrefreakene hadde sagt om FpU hadde sin egen lille festperle; Naziholmen? Drikke litt vin og grille pølser på sennepsgassplass, for så å ta den helt ut med billig brennevin på Rinnanjordet? Kunne jo nesten laget en dokumentarfilm om begivenheten og kalt den "Natt og Tåke".