View Single Post
Sitat av afrosnail Vis innlegg
Ohh shit, en litt mer erfaren kontakt sa det var c-prep shit, så spiste 9. Prepare for a strange day. takk da gutter.
PS: detter forumet er gen
ialt
Vis hele sitatet...
Å spise 9 fordi du trodde det var c preparater? Det kan være livsfarlig. Mange c preparater er svært sterke. Jeg tok 1 tablett av schizofreni medisinen til en kompis en gang. Lå dønn vadder i 3 dager. Helt grøt. Klarte ikke å bevege meg, men var ved bevissthet hele tiden. Prøvde hele tiden å få tak i smellen med speed som lå på bordet for å våkne, men hver gang jeg prøvde å reise meg opp sank jeg ned i helvete igjen. Etter 3 dager klarte jeg å reise meg opp.litt.Brukte vel 5-6 timer på å prøve å få i meg smellen sånn at jeg våknet ut av det helvete. Tør ikke tenke på hva som ville skjedd hvis jeg hadde spist 9 av dem. Da hadde jeg nok omkommet. Dette er ment som en advarsel. Aldri ta noe du ikke vet hva er. Det gjelder både a, b og c preperater.

At blandingsmisbruk av Subutex og benzo har en viss risiko er vel ingen bombe. Var en som døde av den komboen på hjemstedet mitt. Han hadde vært rusfri lenge og sprakk. Jeg og en venn som fant ham. 21 år gammel ble han.
Sist endret av FriFugl; 28. mars 2024 kl. 07:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.