Tråd: Mat på TG!
View Single Post
Sitat av M72 Vis innlegg
Hvorfor ikke gi noe som faktisk smaker godt, og er full av energi som holder oss overtrøtte nerder oppe?
Litt mer grønt, kanskje? Frukt? Jeg skulle gjerne ha tatt litt frukt hvis jeg hadde hatt tilgang til det på TG, men som en overtrøtt nerd orker jeg virkelig ikke å gå heeele veien til matbutikken på senteret.

Generelt RÆVA mattilbud, og de burde gjøre noe med det. Virkelig ikke sunt å stuffe i seg slappe og svette "burgere" fra kafeteriaen. Tror faktisk de fleste hadde satt pris på å få i seg litt frukt og ny og ne, bare tilbudet hadde vært SYNLIG og faktisk reelt tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Slik jeg husker det, så var det gratis frukt ved "chillen" helt i "bånn" av skipet i fjord...

(skriver med on-screen keyboard så orker ikke skrive så mye....) hehe

men er enig med deg.. viss du ikke får stå utenfor kan du vell spørre noen av "eierne av bedriftene" runt der (tenker på de rett over gata) om du kan stå der..
JEG hadde vertfall godt over gata og kjøpe en god burger i stede for de tørre alt for stekte såkalte burgere med 1 blad tørt salat blad, men finnes sikkert noen latere en meg (Sellom jeg har mine tvil)

¨-Steco.

viss jeg har skriveleifer så unskylder jeg meg... sitter FAEN meg på On-Screen Keyboard.........

(i fji\or mente jeg TG09)