Tråd: Eter
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det startgass folk bruker nå 8-9 år senere? Ikke ren diethyl ether fra apoteket som nevnes her i postene?

Vet at det for tiden, og sikkert når denne tråden ble lagd også, ble brukt ting for å gjøre den mer rusgivende. det brukes en del forskjellige ting som druesukker(dette øker kun vekt tror jeg), men spesielt epsom salt, eller magnesium sulfat som gjør at den gir mye bedre kick intravenøst, og også gjøre at amfen får bedre grip om jeg husker riktig. Leste det på en troverdig side nylig, men husker ikke om den gjorde at mer ble tatt opp, at det enklere ble tatt opp, eller rett og slett bare potenserte den på et vis(utover kicket altså)vdenne buffen er jo hygroskopisk og trekker til seg fukt. Vil det holde på etheren fra startgass om det er tilført amfetamin kuttet med magnesium? Jeg fikk noe som var fuktig lenge, men ikke vått. Kunne fint linje det opp uten å hakke noe særlig. Festet seg ikke i posen heller. men det var allikevel litt fuktig.

Mildly Off topic: Er ren ether lovlig å bestille fra fks England? Vil prøve det som eget rusmiddel, ikke som tilsetningsstoff/rester fra produksjonen av amf. Det er ikke nesa glad i.