View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Det med mobbing er ikke noe argument. Hvem faen er du som er så kynisk at du legger skylda på mobbeofferet og hvorfor i alle dager skal vi høre på deg?
Vis hele sitatet...
Desverre er faktisk mobbing en ting man må ha med i vurderingen, jo. Det handler ikke om å legge skylden på mobbeofferet, der tror jeg du har misforstått, men om at ved å ha homofile foreldre så har du enten du liker det eller ikke verdens største blink på deg. Jeg er forøvrig enig i at man ikke kan etterkomme mobbere, men å late som om mobbing av disse eventuelle ungene ikke vil eksistere blir litt naivt. Men akkurat den debatten tror jeg foreldrene må ta, da det tross alt vil bli deres ansvar.

Ingen har sagt noe om at noen trenger å høre på meg, men dette er tross alt et diskusjonsforum.

Når det er sagt så fatter jeg heller ikke at noen kan være så usikre på sin egen manndom at de ikke engang tåler å se andre menn kysse eller gå i skjørt. Da er det noe riv ruskende galt og jeg er jaggu meg glad de aller aller fleste tar sterk avstand fra slike mørkemenn.
Vis hele sitatet...
Enig der.