View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Danseku: Takk for god info Taes til etteretning. Jeg gjorde forresten det jeg ikke skulle istad (takket være for mye øl og annet brunt) og tente på etter slukning med lighter. Jeg må si meg helt enig i det som er sagt i tråden, og det er at sigaren nå faktisk smaker bittert og surt!!

Jeg forstår veldig godt at dette er en sigar for viderekomne. Kjenner mye smaker og det er en suveren sigar, men jeg forstår ikke nok til å nyte den fullt ut. I starten var den ok, men nå som jeg har "ødelagt" den er det noe helt annet. Alt har en læringskurve, bær med meg.

Ungareffekt: God historie. Da vet jeg hva jeg IKKE skal gjøre når jeg skal til Riga en gang i livet!
Vis hele sitatet...
Ingen problem og tenne en sigar etter den har slukket, den kan forsåvidt også ligge ett par dager halvrøykt. Men skal den ligge noen dager bør du sørge for og få ut røyken ellers kan du risikere at den blir sur.
At den er ødelagt er nok derfor bare en innbilning fra din side regner jeg med, ett større problem er og slikke sigaren slik at den blir fuktig. Da tettes porene i dekkbladene og sigaren blir garantert sur.
Sist endret av danseku; 27. juli 2013 kl. 02:12.