View Single Post
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Har prøvd både MCACC og Audyssey, og min erfaring er at rommene må være ganske perfekte i utgangspunktet for at dette skal fungere. Avstand fra lytteposisjon til høyttaler kan man jo stille inn på en forsterker fra nittenhundre og brødmangel, men det er jo korrigering av stående bølger, equalizer etc som betyr noe. Og dette erfarer jeg er veldig vanskelig å få til bra.
Vis hele sitatet...
Ja, vet at man kan stille inn det på gamle forsterkere og, poenget var at romkorreksjon gjør dette automatisk. Min erfaring med Audyssey er forsåvidt bra. Funka bra i stua mi, og den er absolutt ikke "perfekt" i utgangspunktet, men det er jo smak og behag, jeg syns det funker for meg i hvertfall, men man må regne med at man må stille inn mye selv også, romkorreksjon gir deg hvartfall et godt utgangspunkt føler jeg


Sitat av midnighttoker Vis innlegg
hehe smak og behag ja det som gjør det spennende. Men har hørt mye godt om yahamaha også og hadde som sagt tenkt å kjøpe det inntil jeg ble anbefalt onkyo....
har som sagt også sett på Yamaha RX-V771, hvordan er den i forhold?
Vis hele sitatet...

Det beste det du kan gjøre er å dra og høre på de forskjellige, finne ut hvem du liker best, jeg personlig liker Onkyo veldig godt, men flere jeg kjenner foretrekker Yamaha. Begge merkene er veldig gode forsåvidt, smak og behag egentlig =)