View Single Post
Nå begynner jeg virkelig å bli frustrert... googlet i evigheter uten å finne noe hjelpsomt. Folk som sliter med det samme som meg løser som regel problemet med å laste inn en SATA driver, problemet er at jeg ikke har noen som passer på min cd, og ellers er det UMULIG å finne noe info om HVOR man finner drivere :S

Siden jeg er desperat så skal jeg prøve unetbootin - selvom jeg har ekstremt dårlig erfaring med å sløse bort masse tid på å drive å brenne plater, formatere usb-pinner og alt mulig surr for å ende opp med samme resultat. UNetbootin er ikke forskjellig fra alt annet linux, umulig å lese seg klok på for en linux idiot som meg...

Første skritt i "guiden":
Installation & Screenshots
If using Windows, run the file, select an ISO file or a distribution to download, select a target drive (USB Drive or Hard Disk), then reboot once done. If your USB drive doesn't show up, reformat it as FAT32.
Vis hele sitatet...
Velge distrubusjon? ANER ikke hva jeg skal velge, hvorfor står det ingenting??? Så skal jeg visst bare vite hva jeg skal velge på ISO... laste inn en fil jeg har fra før? WTF??

Slike programmer er virkelig ikke beregnet på mitt bruk... hjelp