View Single Post
hadde blitt sendt til cuba hvis dem busted meg!
Husker selv jeg tok opp fakta om cannabis å Mamma var sånn der "JA det er farlig, å vet du at det er veien til noe annet å osv..." er ganske lei folk som skal ta å begyne å diskutere områdene mellom drugs som dem ikke har snøring på.
Syns man personelig skal fortelle det man vet om stoffet, ikke fortelle hva staten/Norske lover sir.

Bare vis dem noen fakta drama om cannais, dem har en del av dem på nation geo channeln.
Men har faktisk snakket en del om stoff til Mamma å ho ser ut til å ta det lettere nu en før, men ikke sånn at ho vil bli glad.
Slit på skolen, har problemer med Norsk, har snakke problemer, å deslyksi å hvis familien finner ut av jeg tar med en joint iblant så vil jeg bli utstøtt å kalt narkis, fordi hele familien min trur bare på det gode å lover, å ser den svarte verden som narkis å folk med gjeld problemer i livet, syns det er helt galt å se på folk slik.
Syns synd i dem som bruke heroin å har tilbrakt livet til det, men å ta seg en joint iblandt er sunere en å ta seg fredags fæster gjennom hele ungdomsstiden
Sist endret av justastonedhuman; 16. februar 2011 kl. 01:01.