View Single Post
Sitat av Awarize Vis innlegg
Det er folk som har dødd av å ski i dusjen. Så av den grunn skal vi ikke dusje?

Jeg planker ikke selv, men ble småprovosert av den der. Det er nok ikke fordi en mann døde, at de vil drive med planking, men heller fordi det er en gøyal aktivitet for alle.

Alle aktiviteter er farlige til en viss grad, og dette burde ikke hemme noen i å gjøre den, dersom de ønsker det.
Folk dør av fotball, og skader seg stadig vekk. Er ikke akkurat få yrkesskader i håndball f.eks heller.

Man blir ikke mer mann av å leke planke, nei. Man blir heller ikke mer mann av å løpe rundt på en gressmatte med 21 andre menn, mens du løper rundt etter den ballen. "One ball 22 guys".

Og en siste finito, den som fremstår som mindre intiligent, blir vel deg akkurat nå.



Er det ikke ganske meningsløst å dø uansett?
Jeg vil heller dø mens jeg planker, en å bli drept.
Vis hele sitatet...

1. Du kan ikke sammenligne det å skli i dusjen med det å dø av planking, seriøst. Det er helt nødvendig for oss å dusje pga. hygiene, men det å legge seg på toppen av en bygning for å ta bilde derimot, er helt meningsløst. Det er også mye farligere med slik planking enn å spille fotball, som du nevner. Dine eksempler er helt latterlige.

2. Du vil heller dø av planking enn å bli drept? Hva med ingen av delene? Hvorfor snakker du om å bli drept?