Tråd: Islam
View Single Post
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
nå er hat et veldig sterkt ord, er du i mot at dem sluser innvandrere over grensa så hater du ikke Islam
Vis hele sitatet...
Det har du rett i, og utifra det kan jeg si at jeg aldri har sett, følt eller opplevd hat..
Men hvis jeg slår, trakaserer eller på annen måte utfører en kriminell handling mot en person fordi han er muslim, så er jo det hatkriminalitet ..

Legg merke til ordet hat..
Etter det jeg kan forstå så bruker man ordet hat uavhengig av hva personen som utfører handlingen påstår at han føler..
Det faktum at han utfører handlingen på grunn av religion er nok til at det er hatkriminalitet..

Men om de faktisk hater er jo ikke lett å si..
Med mindre man sjekker definisjonen av ordet, da virker det ikke så sterkt alikevel... syns jeg..

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Nå har det kommet såpass mange innvandrere til bygdene så du skal ikke se bort i fra at det er noen islamer på bygdefest..
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, det var 3 muslimer i bygda mi (som jeg viste om), men disse ble ikke godt motatt av de jeg velger å kalle "idiotene".. Og selv om jeg ikke så på det som hat, så var det sterk motvilje.. veldig sterk hos enkelte, og avsky hos noen få...

Hehe, islamer finnes ikke da De kalles jo muslimer
Sist endret av Novice; 30. november 2012 kl. 09:35.