View Single Post
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Du har rett og slett en ufyselig måte å diskutere på. Her har du altså klart å vri dette til at jeg «ikke liker» asylsøkere, selv om det er absolutt intet med mine innlegg som skal tilsi det. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen. Det er skremmende at du er en moderator/administrator på dette forumet når du helt åpenbart ikke er i stand til å lese, evt. tolke det du leser.
Vis hele sitatet...
Det er jo ingen som vrir på det du sier da. Du drar frem en ting som virker risikabelt for deg, og det er innvandrerbefolkningen.

Er i grunn enig i det du mener, men det er jo ikke hele sannheten.

Blir det krig i Norge så er det nok mange med innvandrerbakgrunn som kommer til å melde seg "nøytrale". Og dra tilbake til hjemlandet evnt.
Men det kommer også til å være en del av de som har fått såpass tilhørighet til landet, og som har baller nok, til at de vil bidra.

På en annen side, så vet jeg ikke hva jeg selv hadde gjort.
Hadde jeg vært 15 år, så hadde jeg sagt at jeg ville gå til våpen.

Nå i dag som voksen, så er det siste jeg ønsker er å delta i en krig.
Det er nesten helt uaktuelt. Kan ikke tenke meg noe værre. Jeg har jo dyr og mennesker å ta vare på.

Krig det må være det dummeste menneske-arten driver med. Det er noen få som styrer spillet. Unge sterke gutter skyter på hverandre. Så sitter de gamle psykopatene trygt og godt og lever ut ego-trip-fantasier.

Jeg skjønner ikke at ikke folk sier nei til krig? Vil mennesker ha krig?
Kanskje det må en TikTok video til før mennesker skjønner at vi egentlig kan si nei alle sammen.