View Single Post
Trådstarter
96
Men er det noen her som er god og forklare forskjellen på Rivotril og Rohypnol rus/virkning ? Jeg mener Rivotril er sånn at mannikke føler seg rusa men man mister hemningene og folk rundt deg vil se det , og ved høye doser 4mg og opp så mister man hukommelsen og kan bli aggresiv. Rohypnol på 1mg doser virker mere som man blir hwlt fri for bekymringer og alt er bare veldig ok. En enorm forskjell på de 2 vil jeg si. Men kanskhe kyniske bakmenn så sitt snitt til og selge billige Rivotriler kamfulert som Rohypnol og se hvor lenge det gikk??

Sitat av kdirt Vis innlegg
Men er det noen her som er god og forklare forskjellen på Rivotril og Rohypnol rus/virkning ? Jeg mener Rivotril er sånn at man ikke føler seg rusa men man mister hemningene og folk rundt deg vil se det , og ved høye doser 4mg og opp så mister man hukommelsen og kan bli aggresiv. Rohypnol på 1mg doser virker mere som man blir helt fri for bekymringer og alt er bare veldig ok. En enorm forskjell på de 2 vil jeg si. Men kanskje kyniske bakmenn så sitt snitt til og selge billige Rivotriler kamfulert som Rohypnol og se hvor lenge det gikk??
Vis hele sitatet...
...

[quote=kdirt;3885287Er det noen som har erfaringer å som er god og forklare forskjellen på Rivotril og Rohypnol rus/virkning ? Jeg mener Rivotril er sånn at man ikke føler seg rusa men man mister hemningene og folk rundt deg vil se det , og ved høye doser 4mg og opp så mister man hukommelsen og kan bli aggresiv. Rohypnol på 1mg doser virker mere som man blir helt fri for bekymringer og alt er bare veldig ok. En enorm forskjell på de 2 vil jeg si. Men kanskhe kyniske bakmenn så sitt snitt til og selge billige Rivotriler kamfulert som Rohypnol og se hvor lenge det gikk??

...[/QUOTE]
Gg
Sist endret av kdirt; 26. mars 2024 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.