View Single Post
Sitat av Naturen Vis innlegg
Selv om en ikke blir muskelbunt av denne planen så kan en vell forvente resultater over tid? om en spiser bra osv?
Vis hele sitatet...
Ja, resultater vil du få

Sitat av Naturen Vis innlegg
Viss jeg ønsker å trene 3 dager i uken i starten, kan det være lurt å bruke den treningsplanen du laga der bare at en bytter litt på planen hver uke?
og uke 3 kjører jeg samme som i uke 1 osv.. at jeg bytter på det annenhver uke?
Vis hele sitatet...
Det er flere program som baserer seg på en slik A/B-split på ukene, det går fint.
Det er viktig å huske at valg av program, og hvordan programmene er lagt opp ikke er så himla viktig. Så lenge du er konsistent, og legger ned arbeidet så vil du få resultater uansett hva slags program du bruker.
Tror folk er veldig låst i hva, hvordan, hvilket; det er underordnet om du vil ha resultater. Gå til gymmen, gjør jobben, over tid; så vil resultatene komme. Uavhengig om du kjører SS, 5x5, GWT eller hva det skulle være.

Sitat av Naturen Vis innlegg
å hva kan en forvente av resultater? synlig mer muskler? (er foresten ganske tynn, med litt mage)
Vis hele sitatet...
Mer muskler og at du blir sterkere kan du forvente, kombinert med riktig kosthold kan du forvente tap av magen også.

Sitat av Naturen Vis innlegg
PS: Når jeg nevner synlig mer muskler så mener jeg ikke muskelbunt men at jeg kan se at jeg f.eks kan se at jeg har får synlig mer muskler
Vis hele sitatet...
Du blir ikke muskelbunt om du ikke trener lenge, de grove kara du ser har fort trent i 12-15 år. Så om du ikke begynner med steroider så kan du se langt etter muskelbunt-kroppen.
Men, synlige muskler med bra definisjon kan du oppnå etter et års tid cirka om du kjører den planen der med tre ganger i uka og godt kosthold. Husk at alle du ser som ser skikkelig bra ut enten har trent usaklig lenge eller er på prestasjonsfremmede; gjerne også en kombinasjon av de to.