View Single Post
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Jeg kan ikke anklage deg for noe her, for du tar ikke feil. Å kaste vannballonger er ikke noen "god" løsning som jeg vil anbefale folk å bruke. Men for oss var dette et av de "ufarlige" alternativene.

Og jeg synes ikke det er spesielt feigt, når vi har prøvd å prate med dem og politiet, uten noen form for resultater.

Til slutt vil jeg bare si at jeg ikke er noe troll. Dette skjedde for to dager siden.
Vis hele sitatet...
Jeg vil også påpeke at jeg ikke angriper deg personlig, jeg syns bare at valget du/dere tok var såpass umodent at hele situasjonen fremstår som en absurd scene hentet rett ut fra South Park eller lignende.

Grunnen til at jeg syns det virker som en feig løsning er følgende årsaker:

- Fra 5. etg. er man tøff på avstand

- Man kan gjemme seg rett etter at man har kastet ballongen og dermed slipper mann faren for å bli identifisert

- I og med det er minst 5. etasjer i bygningen er det nærliggende å tro at andre bedrifter eller personer holder til på bakkenivå, da er det naturlig å tro at disse personene også kunne blitt kontaktet for å finne en bedre løsning enn kasting av vannballonger.

- Kollegaene dine var ihvertfall feige! De konfronterte ikke motparten en gang, men ble selvfølgelig med å kaste vannballonger fra "festningen" sin i 5. etg ved første anledning.
Og i tillegg lot de deg ta skylden for idiotien.