View Single Post
Man kan misbruke absolutt ALT i denne verden. Vis jeg for beskrevet smertestillende av min lege og jeg kjører 3 doblet doser, skal jeg da springe inn på et forum å skrive om hvor uheldig smertestillende er?

Du ser vis jeg skal være helt ærlig så har ikke en vanlig Ola Nordmann bruk for cannabis i det hele, da alle til nå har betegnet det som et rusmiddel, og at det tross alt er narkotika. Dette er tull og tøys, og egentlig svar på hvor mange som bare følger strømmen. Vis du setter deg litt inn i systemene så forstår man raskt at verden handler kun om penger. Hvorfor tror dere at cannabis er ulovlig? Mens alkohol og tobakk er lovlig? Hadde alkohol selskapene mye makt tilbake i tiden når cannabis var lovlig? Så absolutt. Kunne holdt på i dager vis her.

Jeg som kristen tror absolutt at cannabis er en av guds gaver, det er en naturlig plante som alltid har eksistert. Isteden for å følge alle andre, burde man heller lage sine egne teorier.

Hvorfor er cannabis guds gave? Se bare på hemp, selv bibelen har blitt lagt av hemp. Trenger egentlig ikke å skrive mer her, bare research litt selv.

Marijuana kan bli brukt som medisin mot så mangt, alt fra kreft til migrene. Hvorfor eksisterer både indica og sativa planter som virker på 2 forskjellige måter...

Jeg ønsker ikke full legalisering, kun medical. Grunnen for det er rett og slett at jeg stoler mer på å kjøpe det av en dealer enn regjeringen. Regjeringen vil bry seg svært lite om kvaliteten på produktet, dem vil bare mase produsere det for pengene sin skyld, ikke minst hva slags kjemikalier dem vil tilsette. Som igjen vil gå utover dem som virkelig trenger det som medisin. Veien å gå er å avkriminalisere det.

Jeg har selv misbrukt cannabis, når jeg først begynte å røyke var det kun for rusen sin del. Igrunn ikke noe gale med det, men da må man ha såpass sterk mentalitet at man allikevel greier å fungere. Er det noe man skal gjøre den dagen, så gjør man det før man bruker cannabis. Det var slik jeg snudde det inn til noe positivt, det var ikke cannabisens feil at jeg valgte å røyke før jobb og før trening slik at jeg ikke fikk gjort jobben. Isteden for å koble av med det etterpå. Det var kun min feil at jeg ikke var sterk nok mentalt til å kontrollere mitt inntak.

Sliter man med mye stress, angst, depresjon, søvn, spiseproblemer osv. Så finnes det ikke noe bedre hjelpemiddel enn cannabis. Selv bare vis man bytter ut alkoholen i helgene med cannabis, så er det en positiv ting. Jeg sier ikke at cannabis er helt ufarlig, men jeg mener helt klart at det er mindre skadelig enn sovetabletter, smertestillende, anti-depressive osv. Jeg ville heller brukt cannabis enn 15 forskjellige medisiner så man får av legen.

Masseprodusere*

Poenget mitt er: cannabis er medisin samt et rusmiddel. Det er vel derfor det er så 2 sideres. Og jeg følte for å skrive min sak av det. Da dem aller fleste her inne skriver kun den ene siden av det(rusmiddel siden). Bruker man det som rus så er det meget lett å misbruke. Men som regel er det din mentalitet som bestemmer utfallet. Jeg har nå iallefall røykte daglig over en lang periode, og det har ikke annet enn å ha hjulpet meg, ikke slik som med deg...

Masseprodusere*

Poenget mitt er: cannabis er medisin samt et rusmiddel. Det er vel derfor det er så 2 sideres. Og jeg følte for å skrive min sak av det. Da dem aller fleste her inne skriver kun den ene siden av det(rusmiddel siden). Bruker man det som rus så er det meget lett å misbruke. Men som regel er det din mentalitet som bestemmer utfallet. Jeg har nå iallefall røykte daglig over en lang periode, og det har ikke annet enn å hjulpet meg. Ikke slik som med deg...
Sist endret av The Black Sheep; 23. oktober 2014 kl. 02:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.